Ännu en helg som gått

Ganska stolt över mig själv på fredagen. Trots min väldigt pessemistiska inställning om att överhuvudtaget gå till skolan eftersom den bara innebar komplikationer tog jag mig ditt och överlevde bad och redovisning. Efter skolan förljde Jyns och Pütz med mig hem. Såg film som jag och Pütz somnade till och Jyns satte sig framför datorn! När vi väl började vakna med det att planera. hade tre fester som vi skulle besöka under kvällen. Efter pizza och ha gjort oss i ordning begav vi oss till Johan. Var trevligt! Sen blev det mindre skoj. Saker blev komplicerade och slutade med att vi stod utanför Jysk någon timme? Ovanligt tidigt gick jag, Sofie och Emelie hem till mig med Jonte och Joakim som följde oss.

Gick upp runt nio på lördagen. Sofie och Emelie gick ner till stan och jag blev hämtad av pappa för att övningsköra! Värdet var underbart, då man inte såg ett moln på himlen!  Åkte hem till Sara där vi försökte lära oss att åka skateboard och solade. Dagen rullade på och jag och Sara var ganksa snabblärda, speciellt Sara som har mer mod än vad jag har!

I dag är det söndag och jag har ett psykologi prov i morgon som jag måste öva till. Skulle egentligen tillbringat stora delar av dagen på stranden men det tyckte tydligen inte vädret. Nu måste jag gå och göra något annat oviktigt.

Här komemr lite bilder från fredagen!


64107-3

Jag och Sofie roar oss efter tuppluren.. haha!

64107-5

Här är vi alla tre. Ganska dålig bild med enda när vi alla tre är med!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback