Hänt i veckan.

  • Tillbaka till skolan och jag klagar inte. Trivs bra på Berghusa :)
  • Har fått höra "Amen Jessica" från Jyns&Pütz  X-antal gånger.
  • Jag och Mona har kommit på vår lysnade idé som vi ska ta patent på. Hairpaint MJ!
  • Tränat Puls, kickboxning och skivstång.
  • Jag och Camilla arbetade för första gången på historielektionen. Camilla lämnade in sitt första arbete av (ungefär) tio möjliga. Hurra för oss!
  • Sandra färgade mitt hår! Tack, honey (L)
  • Letat efter bröllopspresent.
  • Letat sommarjobb.
  • Shoppingtur i Klipp&klistra rummet med vaktis. Wiie! :D
Har nog hänt en del mer än det men har inte ork att skriva mer. Känns som jag har fullt upp för att sitta framför datorn. Andra viktigare saker att göra. Sorry Bertil :O


Kommentarer
Postat av: sputz

Am3n Jessica!

2006-04-12 @ 17:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback