Påsklov!

I måndags kom Sara hit och halvt väckte mig. Längesedan man träffade henne och vi uppdaterade varandra om livet. Lite senare ringde en kall Sofie. Sara lämnade mig och Sofie kom! Umgicks med henne lie. Pratade och åt lite glass innan vi tog bussen ner till stan och hon åkte vidare till skivarp medan jag gick till systeryster för att hämta tuffeuffe och lite andra saker. Jag cyklade hem, tillbringade lite tid med bertil innan det blev ett Puls pass med Heidi. När jag kom hem på kvällen blev det stressigt. Tog kvällsmaten på vägen när jag, Sara och Malin skulle bege oss till Petter. Blentarp är verkligen en by för sig själv! Jag blev kär i Petters hund Minus. Som är för söt för sitt eget bästa! Tittade på tv. Börjat få lite medlidande för clowner och folk med herpesvirus som utvecklar sig till minnesförlust. Efter lite korv i bröd kom Saras mamma och hämtade oss. För att följa en sommar tradition nattade jag över hos sara, vilket även malin gjorde :) Gjorde kladdkaka som blev förskräckligt god. Titta på film som jag valde att somna till. Pigg igen efter filmen och det blev att jag, Martin och sara låg uppe och prata till det ljusnade vid 6-tiden :) Jag vaknade runt halv tio då jag gjorde Johan sällskap innan jag bestämde mig för att väcka sara. Hon tog det kanske inte allt för bra men slog mig inte vilket jag ser som en framgång! Vi krängde och såg film, innan jag vid 3 tiden körde hem för att åka ner med Thes till Kickboxningen. Blev mycket SSS (slag, snack och sparkar) På kvällen begav jag och sandra oss till Sara. Lite senare kom även Johan. Umgicks en del innan tröttheten helt tog över vid 2-tiden och jag och sandra cyklade hem.

I dag åkte jag in till Skivarp för att träffa Sofie. Pratade, spelade bomber och åt korv. Några timmar senare åkte jag hem med Lina. Nu sitte jag bara här. Har tre alternativ, 1. Ringa sandra som tydligen hade ringt när jag varit i skivarp. 2. Läsa 3. Plugga.  

Det första alternatvet kommer jag snart göra. det andra vill jag göra och det tredje borde jag göra! Får vänta och se vad som händer :)

Glad påsk, gott folk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback