Slutet på lovet.

I går åkte jag och sandra till sara för att basta. Ganska snart kom Johan också och det blev att vi kollade igenom lite gamla bilder på Saras dator. Efter det skulle vi basta.. Jag, Johan och sandra sitter redo och jag bestämmer mig för att höja värmen lite, heller på en halv slev vatten och Poff! Totalt förmörkelse och ström avbrott i hela huset. Bra jessica :) Vatten i någon ledning och så där avslutades vår bastning. Istället så började vi tillbringa lite tid i det underbara vädret. Sandra och Johan slogs om Saras Turtels tröja. Johan fick den! Medan Sandra fick bli en fotbollsmamma? Cyklade ner mot stranden. Stopp och handlade godis. Hamnade utanför Norreportsgatukök. Läste horoskop.. Johan kommer få en riktigt dålig månad, Sandra kommer få det hett och Jag&Sara kommer ha skitskoj och festa en del! Mamma kom och lämnade pengar och vi köpte hamburgare. Mums! Mot nöjesmagasinet för att hyra film. Sandra och sara tar ett håll och Jag och Johan ett annat. Johan cykel gick i sönder för att han bromsade för hårt.! Så ännu en gång får jag bära bakhjulet på en cykel under helgen. Först Sandra som glömde sin nyckel i lördags och sen dagen efter Johan som hade bromsat för hårt. Långt om länge kom vi iaf till två undrande sara och Sandra. Bestämde en film och begav oss hem till Sara. Johan fick bära cykelen hela vägen hem på axlarna. Något att skryta om iaf! Såg filmen och sen fick jag köra hem. Övningsköra tidigt dagen efter.

I dag så går jag upp mot parkeringen, pappa skulle hämta mig. Hör något bullrigt och fram ur garagen kommer pappa i den lille fula blå bubblan från 1969. Aldrg i livet tänkte jag men blev ganska snabbt föräldskad i den här lilla kultbilen. Riktigt söt på ett fult viss! Upp om och hämta Jane som fick ungefär samma reaktion som jag när hon såg bilen. jag var förstut att köra och innan jag ens hade hunnit börja köra började jane gråta i baksätet. Klaustrofobi i den där lilla bilen, vilket jag tyckte var väldigt road över. var sktiskoj att köra bil... älskade det! Ska vekrligen kämpa med att hinna ta körkortet när jag fyller 18. Tänkte först att jag inte hade pengar till det men då var pappa så vänlig och berttade att jag hade fonder som jag kunde sälja, Ja tack! 

Snart begär det av till friskis då ett  Pulspass ska avklaras. I morgon börjar skolan och det känns ganska härligt. Snart är det sommarlov och jag har fått energi att ta tag i mitt studerande såhär över påsken. Vi kan ju se hur länge det varar!

Ha de fint, FUCKERS!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback