Det var ju ett tag sen..

Inte skrivit på ett tag så lite kort om den senaste tiden..

Helgen blev väldigt lyckad med fest på fredag och mys och film på lördag. Det blev måndag och sedan dagen vi väntat på. Det var tisdag vilket betyde volleyboll och lusse. Blev en bra kväll och det tog väl ut sin rätt på onsdagen. Såg hemsk ut men "skit i det bara vi har roligt". Redovisning, prov och klarade Fas B och C på körskolan plus dubbelavsnitt av oc med Sandra. Min lycka var gjord.

I dag är det Torsdag och vi skulle ägna dagen åt projektarbete. Sofie och jag började redigera vår film. Yrade runt på skolan och fick beröm av lärarna för att vi jobbade så flitigt. de vet förståss inte om vi jobbade eller ej men vi var på skolan och det räckte tydligen. Åt lunch med våra kära städerskor, Sverker och Peter. Snackade lite skit med folk och Sofie lämnade mig. Jag, Myggan och Niclas vandrade ner till Bellevuehemmet och Niclas fortsatte sin arbetsdag och jag och Myggan gick hem. Väl hemma övade jag på körkortsteorin och sen cyklade jag i det hemska vädret till körskolan. Klarade fordonsprovet och HAR FÅTT TID TILL UPPSKRIVNING!! Förståss inte förrän slutet i januari men ändå :)

Nu överväger jag att simma eller att göra matte. Diagnos i morgon som jag måste få bra på för att vissa Sverker att trots om man hoppar över en lektion kan man lyckas. Taktikskolkning är faktiskt en bra sak.

Ses, mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback