Första advent

Jag förstår inte alls var tiden har blivit av. DECEMBER? För mig är det nog fortfarande oktober eller november. Jag älskar julen men det finns alltid så mycket man måste göra. Vem man ska handla julklappar till, vad man ska handla och när man ska handla det. Sara och jag planerar i alla fall in en resa till malmö på fredag? Dessutom måste jag se Happy Feet på bio men Sara och Julia. Fler också kankse!

Mysig första december i fredags. Kom hem efter skolan och sov lite. Gick till Sara där vi snackade massa medan julmusik strömmade ur högtalarna och vi åt lussekatter och drack glögg. Kunde inte bli bättre. Tänkte vad som hade hänt i år och läste gamla dagböcker. Hemskt att man glömmer så mycket egentligen. Sanrt kom Sandra och ännu senare kom Erika. Kaffe, idol och Hipphipp. Ganska snart kom också 4 pojkar till oss och vi såg någon psykisk film med en äcklig kanin. De lämnade oss sen och så gjorde öven Sandra. Jag, Sara och Erika låg kvar och pratade. Våra samtalsämnen var inte alltför fräscha men trevligt var det. Efter att ha tagit och gett massage, Erika somnat och sara höll på att somna kände jag att det var dags för mig att bege mig hemåt.

Igår efter att ha solat med Sara och övningskört med pappa var det tjejmiddag hos Stephanie. Åt väldigt god mat och drack. När faten var ren slickade ringde vi runt lite och begav oss sedan ner mot Martin, som hade fest på andra sidan stan. Jag kom till subrunnsparken och de övriga körde vidare. Ganska snart ringde de.. "Hej jag heter Tommy Svensson och jag efterlyser min öl" Ohja, deras flak låg bra i min korg, precis som sandra väska och Stephanies vin. Stephanie och Thes kom i alla fall och hämtade sina saker och snackade lite. " I Love you" " Vem är hon i hatten?" Man stöter på fulla människor men jag gillar det. Thes och Stephanie körd bort till festen och efter ett tag gjorde jag likadant. Den första syn som möter mig är att någon spytt i hallen och håller själv på att torka upp det. Förstår inte hur människor kan verka så klara i huvudet trots de är så fulla. När jag är så full, snubblar och sluddrar jag nog omkring. Kom i alla fall upp till de övriga och vi lyssnade på gamla godingar och sjöng för full hals! Jävligt trevligt och runt  två tiden hamnade jag och Sandra utanför starshine. Pratade med folk och jag måste säga att Sandra möjligen var den gladast av oss alla. Kul att springa runt där med henne i alla fall! Runt 3? och efter att ha gjort av med Nill cyklade vi iväg på Tuffeuffe och pratade om livet.

Puss


Kommentarer
Postat av: shitty shitty bang bang

varför lyckades jag göra water touch idag? jag tror att du har nånting o göra med det !!

Postat av: oj det var inte jula som skrev

2006-12-04 @ 19:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback