Härliga Lördag

Igår umgicks jag med Sandra. Tog det lugnt, tittade på en film och masserade varandra! Väldigt trevlig och prick klockan tio tog veckans utmattningar över. Jag la mig i sov position och behövde vila mina ögon lite. Hörde Sandra mumla något om att hon skulle gå ner och prata med min mamma. Fick fram något svar och somnade. Liten stund senare sa hon att hon skulle hem. Jag kände mig lite halvt som en dålig vän men för trött för att orka bry mig alltför mycket för tillfället. Jag borstade tänderna och bäddade ner mig i min otroliga säng. Vaknade runt elva kanske? Många timmar sömn och det kändes underbart. Kollade lite på tv innan jag gick upp åt frukost och började dansa runt till julmusik.

Och nu ska jag ner till staden med Stephanie för att ännu en gång hitta julklappar! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback