Hur lyckas jag?

Jag har försovit mig två dagar i rad nu. I tisdag vaknar jag halv 8 av att Sofie skickar ett sms och säger att vi kan gå till skolan tsm tio i! Ojdå.. Men jag fick fart. Sprang runt, dracka kaffe, klädde på mig och cyklade sedan till skolan beredd att möta Sofie på vägen. Men nej då. Kommer in i klassrummet och ingen Sofie där heller? Varfan är hon. Ringer och får reda på att hon är på väg till skolan. Jag hade kört lite tidigare än hon gått antagligen. Så får en gång skull var det ombytta roller och jag fick se när Sofie kom in precis när lektionen började.

Idag försov jag mig igen. Vaknar att mamma skriker på mig. Klockan var kvart över sju och jag skulle cykla runt halv för att möta några från min klass på öp kvart i. INTE IDAG IGEN! Stressade runt och cyklade  fem över halv kanske. Hann i tid och nu är jag ganska stolt över mig själv. Jag kan vara snabb när jag vill! Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback