När saker går precis som man vill

Livet går uppåt. Med en diagnos som jag fick alla rätt på förstod min lärare varför jag struntade i lektionen i tisdag och vilken koll jag har. Sen att jag bara hade övat en kvart i morse till diagnosen avstod jag från att berätta. Klarade även av två repetionsprov på körskolan. Hittade förståss inga julklappar på stan med Julia, men att umgås med den där Juliante gjorde det till en bra stund. Många saker att se framemot också. En sunkfredag med Sandra, en lördag med en sötnos och en söndag då sara ska få sin julklapp. En onsdag då jag ska gå modell för Elnas kläder i malmö ? Jo, jag är sugen! En torsdag då vi har julavslutning och sen festa till det på kvällen. En lillejulafton då julen firas med mamma och hennes sida och en julafton på landet hos Pappa med hela den släkten! Jag och Natti ska ha jävligt kul iaf! :) Nyår som fortfarande är osäkert? Iaf kommer nästa år bli händelserikt. Kommer antagligen få körkort, ta studenten, börja jobba, åka till Agia Napa och kanske börja på högskola? Jag stormtrivs för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback