Nästan duktig?

Kört rullstol plus permobil och diskuterat. Haft Cattie hela dagen och det har handlat om funktionshindrade. En rullstolsburen person var på besök och det var en väldigt behaglig dag som var relativt lärorik. Efter skolan åkte fyra från bf3c ner till körskolan. Jag skulle ha körlektion och det gick väl inte så bra och efter det försökte jag mig på dataproven igen. Fas B, vilket jag hann misslyckas med två gånger. Brydde mig inte så mycket men nånstans på vägen mellan körskolan och mitt hus hann mina misslyckande sjunka in och jag blev på uselt humör. Kan ha något samband med att jag visste att väl hemma skulle jag få skriva en analys till svenska, skriva loggbok och räkna matte. Jag skrev loggbok och sen ringde Sandra! Vi åkte ner och simmade i 30 minuter och efter simningen steg humöret igen. Kom hem, skrev träningsdagbok, skulle börja och räkna matte och insåg att jag redan hade gjort allt jag skulle. Jaha? Här bär jag hem böcker i onödan. Gick på svenskan istället som gick ganska fort och efter att ha känt att man ha varit nära att gå in i väggen på grund av att man hade så mycket att göra kände jag mig nästan lite uttråkad när den var klar. Nu var jag på ett perfekt humör för att plugga och så finns det inget att göra. Öppnade körkortsboken istället och kollade igenom den lite. Hittade även ett test på internet som man kunde göra gratis. Perfekt! Fast, nej det gick väl inte heller så bra. Så jag ska göra det igen och tänker inte tillåta mig själv att ha så många fel.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback