Praying for love in a lap dance and paying in naivety

Det var fredag. Vi hade klarat av en stressig vecka och vi började med att fira det hos Sandra. Som ännu en gång visade att hennes husliga sida är något att skryta över. Jag, sara, Erika och Pauline fick smaka på Sandras lasagne och jag har aldrig varit gladare att jag ska bo ihop med henne en dag! Vi drack och snackade om minnen. Vissa saker vill man verkligen helst förtränga! Sara lämnade oss och snart åkte vi övriga ner till Bar a bar. En bra kväll där man stötte på personer man inte sett på ett tag. Men det är som jag brukar säga, "Det är alltid lika roligt när gamla karaktärer kommer tillbaka!"

Tack min vänner för en bra kväll och ett extra tack till Sandra!

jag och erika

Kommentarer
Postat av: sara

OOOOOJ vilken söt bild på er två!!!

2006-12-10 @ 01:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback