Sammanfattning av 2006

Dill,dull och dall. Förfesterna hos Tobias, ”Modigkornet”, När Sofie får panik på idrotten och ramlar av bänken, sunkkvällar i Gussnava, festerna hos Mange som alltid fick samma slut :/  "Jag känner mig JÄÄÄTTE SPRALLIG! "Pulka, Färga håret med Tuschpennor, Min och Mikkas rundtur av Vaktis nere i källaren, 18-årsfest i snårestad, Snöade en jävla massa, ”Vafan är en bärfis?” , Misslyckade star wars maraton, spontana kvällar på starshine, 1 år med Bertil, spelkvällar, Åt SUSHI med sara och kollade på pingvinresan, Gille i skurup, Apu:n, TAKIDA i svedala!!, mysiga kvällar i skivarp, mamma hamnade på sjukhus, ANDRA APRIL!!!, R.i.p farfar röding, PÅSKEN , Saimons och Puttes fest, Bröllop, Sara och jag som skulle försöksa lära oss åka skateboard, Krismöte med klassen, valborg med skräckfilm och några djupa konversationer, am-fotboll och alla kvällarna hos Saimon, Crusningen och första gången jag åkte bil med Niclas, Rix fm i malmö, fester hos Andre, Brännbollen med skolan, B-B-BLÅÅÅTTT!, klassfest, fest hos Thes, STUDENTEN :O , Liseberg med sandra och Sofie, Volleyboll, stranden. Sova under bar himmel, nakenbad, poolparty hos Pütz, fest hos dennis, sett på bio, blev av med tandställningen, 18årsfest hos camilla, P3 och äta panda, Gussnava, Julias tur att bränna sig på kaktusen, Strandfester, Vad har du i glaset? LARS WINNERBÄCK, köpenhamn med familjen, fester hos tokken, ystad festvivalen,   Malmöfestivalen, ”Amen vafan, killar pullar ju en lite då och då”, mitt bittra humör, PUPPISARNA!! Blev 18 :D :D, långfingret. Mitt första val, Eeeh dulle, Jag och Lotta piercade oss, max 18årsfest, min och Erikas 18årsfest, Börjar med körkortet, resa i Polen, FAAASTER, kvällarna på donna ginna och bar á bar, Tingvalla med förfest hos Linda, 18årsfest hos Emma, LusseVolleyboll och festa, Happy feet, myskvällar i tomelilla, lillejulafton och julafton. Hänt många bra saker i år, har gjort många misstag, skrattat mycket och samtidigt mått dåligt. Men nu när man ser vilka minnen vi har var nog året bra trotsallt!  

Och som avslutning går det årets korkaste till JULIANTE!  
Skickar sms till Saras mobil:
" Sara, Jessica har din mobil och jag har din nycklar! Älskar dig!" 


GOTT NYTT ÅR MINA VÄNNER :D 

Kommentarer
Postat av: Juliante

Tack, hemskt mycket tack för detta år. Och just det, årets korkaste. Det värmde :D

Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback