Vi är dansande clowner på ont och gott

Jag föll för grupptrycket och hamnade nykter på tingvalla. Blev sponsrad till inträdet av Linda, Lotta, Emma och Camilla, och fick min dippa! Det blev en rolig kväll och dessutom billig. Dansade runt som vanligt och höjdens kvällpunkt måste nästan ha varit att Sofie var där. Inte alls nykter och med en ännu fullare syster och pojkvän! Hon lyckades även ramla över några stolar. Ibland är det bara för skönt att vara nykter och komma ihåg alla andra saker som folk gör. Träffade många gamla karaktärer också. Jonte (aka Mella) som man inte sätt på år och dar. Pratade med Johan och såg Kale och Johan "Carola" Persson! Deeet ääär ju baaara sååå 2004!!  Tillbringade natten i Tomelilla och mötte sedan i morse upp Lotta på tåget för att åka hem till ystad. Väl hemma kollade jag lite på Scrubs och sedan gick jag ner och solade med Sandra. Julia skulle egentligen klippa mig i dag men har inte pratat med henne så får väl se hur det blir med den saken. Ikväll ska jag iaf ha Harry Potter maraton. Är på perfekt filmhumör och kommer antagligen somna som vanligt. Men det kommer bli trevligt och mysigt! 

Ha de bra mina vänner! :)  

Kommentarer
Postat av: Sara

ååå, det är alltid lika härligt när gamla karaktärer kommer tillbaka ;)

2006-12-27 @ 02:03:07
Postat av: Anonym

Vaddå sov i tomelilla?

2006-12-28 @ 11:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback