you can't stand it

Mycket som händer. Har många bollar i luften och jag trivs faktiskt med det. Iaf är Apu platsen fixad och känns perfekt. Uppskrvningen har flyttats fram och kommer äga rum några dagar efter nyår i malmö. Hoppas jag klarar det. Jag har haft en mysig helg och sett Happy feet på bio. Den var ju ganska mycket bättre än pingvinresan vill jag lova!

I morgon ska jag gå modevisning i malmö och förhoppningsvis undvika att ramla. Kläderna jag ska visa är tre olika ombyten och av de tyckte jag ett ombyte var fint. Ska åka in med Elna i morgon och shoppa lite julklappar samtidigt och sen så ska vi bli sminkade och få håret fixat av make up store. Efter det ska vi repetera och mentalt förberedda oss. Blir nog ingen skola för mig i morgon men måste nog dit och ordna med ett par saker och ta reda på när vi börjar på torsdag.

Aja, nu har jag några frågor att svara på till religonen.

"Vi syns, tjockis"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback