Helgen.

Fredagen:

Blev att jag och sandra sunkade lite halvt hos Sandra :) Egentligen skulle även våra vänner Thes, Steffi och heidi komma och hålla oss sällskap, men de blev uppehållna av två fulla gubbar som bråkade? What? :D Så det blev att jag och sandra (trötta som vi var) låg och halvgrät till Armageddon!

Lördag:

Jag och Sara cyklade ner i den hårda motvinden till stranden. Där gick vi sedan en runda för att sedan åka till Sara och återfå de kalorierna vi bränt bort. Middag och våfflor stod på menyn! Ett råd till alla blivande mästerkockar, smält aldrig chokladen direkt i kastrullen? Liknar köttfärsås och smakar bränd och knaprig choklad! Efter en del sömn och slagge åkte jag till skivarp för att umgås med Jyns&Pütz! Det var mysfaktor på hög nivå. Alla låg och snyftade till filmen "Systrar i jeans". Typiskt tjejfilm men (som den absolut-inte-filmkritiker jag är) tyckte jag den var bra!  

Söndag:

Dagen som kunde varit så mycket bättre. Första felet med dagen var vädret! Snö/regn är inget som jag föredrar. Andra felet var att min mamma ännu en gång fick åka och tillbringa tid på sjukhuset. Direkt efter att jag hoppat av bussen som tog mig från skivarp gick jag till sjukhuset. Där tillbringade jag nästan 5 timmar och mamma blev inlagd! =/ 

Kom hem, städade och sen fick dagen en positiv vändning. Sofie kom hit och ska sova här i natt :D Ikväll ska hon sova som en Batman. Nu måste jag sluta. För alla de som känner skivarpsfolken vet att sena nätter är inget för dem!

God natt, sov sött, dröm om småkryp du mött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback