Oh, vilken underbar dag!

Under gårdagen inträffade några händelser som jag var ganska oförbered på.

Istället för att kvällen skulle vara så som jag förväntat mig (framför datorn och tv:n) fick den en radikal ändring som blev att jag stod och posade som en galning med mats (Sandras pappa) och  Sofie (sandras syster) på stranden. Fotografen var inte helt oväntat Sandra Svensson. När jag väl hade kommit hem från detta underbara posandet (linslus som jag är) satte jag mig ännu en gång framför datorn. Och då.. helt utan förvarning hör jag den kära gamla melodin från glassbilen. ("Nu lurar vi barn, nu lurar vi barn på deras veckopeng") Och ja, jag kände mig ganska lurade när jag sprang i fullfart upp mot parkering och köpte ett 50-pack trollerimix med pengar som borde ha gått till något vettigare. Glassen lämpade sig iaf när jag fick avnyttja den till tv program som Extra extra, My name is Earl och OC!


Dagen på jobbet (min praktik) har varit som de flesta andra. den underbara värmande vårsolen som äntligen beslutat sig för att titta fram har varit väldigt välkommande :)

För att avsluta dagens blogg (innan solen hinner gå ner, så jag och Julia missar vår strandpromenad) avslutar jag den här bloggen med något Pütz mamma Carina brukar säga " Det som inte gör mig något gott klarar jag mig så bra utan. " 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback