Att underskatta

Jag har tänkt och insett att jag nog inte kommer bli klar med körkortet i år. I så fall hade det krävts väldigt mycket kämpande och den orken har jag inte. Aja, tar det i mitt egna tempo. Kan hoppas på att Sofie får det innan mig så kan hon leka min chaufför ;) Nej, skoja bara Pützan! Aja, som en vis (garanterat) kvinna en gång sa, " Rom byggdes inte på en dag".  

Håller på att göra mitt svenska arbete nu. Stort arbete som ska avslutas med redovisning och ett stort (?) prov. Underbart! 

Helgen är fullpackad och planerad. På fredag blir det 18årsfest och på lördag mys i min syster lägenhet. Var planer på att kanske festa till det lite men jag ska köra bil tidigt dagen efter så där försvann min chans att dricka drinkar. Söndagen ska jag på släktträff.. eller ska ha släktträff? Mig de ska fira i alla fall hos min Pappa. Inget som lockar så överdrivet mycket faktiskt men vad har jag för val? :) Kanske blir kul!

Svenskan kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback