Borta bra med hemma BÄST!

Japp, så sant som det är sagt. resan har väl varit helt okej om man tänker på sällskapet. Hårt att höra alla roliga saker som har hänt här hemma förståss men det kommer fler tillfällen att ta igen det. Blev en del shoppande också och utökning av mitt lilla barskåp. Pappa betalade allt och jag kommer hem rikare än vad jag var innan. Vem gillar inte att handla utan att förlora något på det?

Ikväll ska jag till Tingvalla med Schlaudic, Linda, Ewe och fler från deras klass och andra människor. Väldigt skeptiskt till tingvalla men får väl ge det en chans. Inte varit där på mer än ett år? Då var det jag, Julia och Sara som alla yrande runder och dansade till call on me på golvet. Om den här kvällen blir hälften så bra som den är jag helnöjd. Aja, slipper alla fjortisar nu och det tackar jag gud för. Första gången inne i grottan också.. inte mycket att skryta över men försöker vara optimistisk.

Nej, nu ska jag trycka ner mig en hamburgare som mamma har köpt till mig innan jag ska ta tåget till Tomelilla.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback