Det är inte lätt..

.. när det är svårt!

Är ganska positiv just nu. Vet att jag har mycket att göra och att jag måste ta tag i det men känner ingen panik eller ångest som jag brukar göra. Det är en ganska skön känsla faktiskt. Jsg vet att jag kommer göra lite i dag om ingetting hindrar mig.

Hade prov i morse. Blev inte att jag övade så mycket som det var tänkt. Hamnade framför Bertil och just när jag skulle gå var det någon som skrev på msn vilket gjorde att jag ville stanna en stund till. Men fick öva i morse istället och det kändes som provet gick ganska bra trots allt. Får vänta och se helt enkelt!

Nu ska jag antingen se Lost, plugga körkortsteori eller skriva mitt arbete om Kenta och Stoffe. Anar redan nu vilket det antagligen blir.. Ooops ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback