En ovanligt trött tisdag.

Det är Saimons fel, som vanligt. Saimon är en bra syndabock. :)

Igår umgick jag med Sandra. Efter en viss övertalning begav vi oss till Saimon för att hjälpa honom med att tömma sitt barskåp. Dennis och Julia kom också dit. Vi skulle egentligen hem vid 11 men så blev det såklart inte. Runt halv två, efter lite drinkar och mat gick jag en trappa ner och sov hos Jane. Upp igen runt sju. En mamma som hämtade mig, hem lite snabbt för att duscha och göra mig lite fräsch för att kunna gå till Berghusa. Kom i tid också. Ganska stolt över mig själv faktiskt. Skolan gled på som vanligt. Struntade i friskvårdsmassagen för att jag inte orkade. Men för att jag gjorde det hann jag träna kickboxning med Heidi. Så det jämnade väl ut sig? Kickboxningen var grym som vanligt, lite sömn och ingen ordentlig mat sen i skolan resulterade att det var jobbigare än vanligt. men fyfan vad skönt det var att träna.

Nu är jag trött och ska nog sova snart. Eller sova och sova. Läsa min bok som är väldigt underhållande.

Puss


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Bartömning, fan va trevligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback