Helgens bravader.

I fredags tog jag det lugnt med Sandra! Lika underbart som vanligt och vi kollade på Hitch och snackade skit.

I lördags steg jag upp runt 20 över 11 för att hinna kasta på mig lite kläder innan Camilla kom. Skulle färga henne hår och det gick väl mer eller mindre åt helvete! Lite vit, orangt och sen lite märka fläckar på det. Så Mamma fick färga hennes går brunt istället. Gjorde oss i ordning och tog tåget till Lunnarp. Där jag, Lotta, camilla, Emma och hennes föräldrar tryckte ihop oss bilen och blev körda till Linda. Kvällen vi väntat på hela veckan startade. Spelade kort och jag till dess bjöds det chips och dipan som jag bara älskar. Fler och fler folk kom och vi drack mer och mer. Åkte i väg till tingvalla som trots att den manliga strippan var en besvikelse blev en lyckad kväll. Höll på att missa tåget på morgonen och vandrade hem från gågatan och såg helt enkelt för jävlig ut. Gammalt smink kvar, håret som hade ovanligt mycket volym och vinglade runt i mina klackar. Hade det inte varit för att det varit kallt ute och jag bara hade en strumpa på mig hade jag tagit skorna i handen. Gick hem till sandra och snackade skit. Väl hemma tog jag en välbehövd dusch och ganska snart kom Sandra till mig och sen Stephanie. Lost stod på schemat och till det blev det lussebullar, julmust och kladdkaka. Sandra gick och Julia kom.  Mycket skitsnack och lite till Lost. En sunkig söndag som inte kunde ha varit bättre.

I dag kom jag till skolan 20 i 8 i morse. Det är tidigt och jag var stolt över mig själv. Sofie kom ganska snart och vi började med vårt projektarbete. Spelade in film lite på skolan, lite i staden och sedan i skolan igen Lämande Berghuda runt 4-tiden. Lååång dag men med Sofie vid min sida hela dagen var det skoj :)

Ännu en gång har man fått bevis över hur snabbt rykten sprider sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback