It goes on and on

Myggan ringde och väckte mig i morse. Usch. vad irreterad jag blev. Slängde på luren efter ett toatlt onödigt samtal pga han inte lyssnar. Somnade om de minuterna som var kvar innan jag gick upp.

Glömde bort att tuffeuffe redan sto på skolan så eftersom det tar lite längre tid att gå kom jag ännu en gång försent till drama lektion. Som några nämnde var jag konstigt idag. Förvirrad, yr och helt borta plus lite feber på det. En lunch med äcklig mat passerad.

Sen Människor i behov av stöd. Redovisning som trots Pütz frånvaro gick bra. Skriva lite och en film.

Läraren: Hoppades nu ingen somnade under filmen?
Myggan: Vem fan hinner somna till en 17 minuters lång film?

Jag lyckades galant med den uppgiften kan jag säga.

På Martinas lektion fick jag tillbaka mitt prov jag knappt övat till. Vg så jag är väl nöjd. Nytt grupparbete,  denna gången med Camille Böös och Cecilia.

Nåot annat som hänt? Nej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback