slut.

Jag är helt slut. Projektarbetet tar verkligen på krafterna. I två dagar nu har vi filmat och planerat! Men efter att ha pratat med vår handledare känns det bara som vi kommer längre och längre i från målen. Kraven är högra och vi har väl nu kommit halvvägs vilket är en hemsk tanke med tanke på att vi har jobbat mycket med det. Filmen måste redigeras, en redovisning för en grupp måste tydligen ske och planeras, hela loggboken måste renskrivas och en reflektion ska göras. Dyker upp fler saker hela tiden. Nu vill jag bli klar!

Annars har de här två dagarna varit bra. Öppet hus på skolan så jag och Sofie har gått runt och snyltat korv och snackat skit med våra lärare. Våra lärare är nog några av de bästa. Vissa har verkligen stigit i mina ögon och jag tycker bara bättre och bättre om dem.

Nu ska jag börja renskriva min träningsdagbok eller skriva klart arbete till svenskan, eller skriva något av de två arbetena till Mibs, eller öva till fredagens prov, eller till måndagens religons prov eller varför inte öva till provet i psykosocialt arbete som vi har nästa onsdag. Just det måste ju öva på körkortsteorin också och beställa tid ner så jag kan fortsätta med datorprov. Sen övningsköra någon gång i veckan och dessutom träna.
So little time, so much to do!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Man kan ju tycka att du har ganska mycket att göra.. :/

2006-11-28 @ 16:44:34
Postat av: Natalie

fy fan.. lider med dig!

2006-11-28 @ 17:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback