Söndag

Söndagar är deprimerande. Mest för att då är det måndag i morgon, vilket betyder skola och en ny vecka att ta sig igenom.

I går såg jag på film med mina vänner. Mysfaktorhög! Blev halva " Skojar du, eller?" innan vi ändrade till "Snygg, sexig, singel" så det blev väl några skratt då och då.

I dag var det släktträff ute i Vollsjö. Pappa kom och hämtade mig och jag körde dit efter en tur om öb. Så om ni såg någon galning i en vit Polo var det garanterat jag. God mat och lite rikare, innan jag körde hem igen. Mörkt den här gången och lite regn. Föredrar köra när det är ljust! Pappa ska nog komma ner i veckan så ska vi köra då. Körning med Lasse på torsdag. Ja, körkortet går framåt och är mitt mål för tillfället.

Orkar inte skolan i morgon. Hade varit skönt att vara hemma, skriva träningsdagboken och läsa klart körkortsboken. Men det är redovisning i morgon och pulspass på kvällen så jag antar att jag inte har så mycket till val.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback