- It's just you and your hand tonight

Nu blev jag glad. Pappa ringde precis och de kommer vid nio. Han sa även till mig att ta med bikini eftersom de har pool på hotellet antaligen (och jag kan ju faktiskt bada!) Som vanligt har pappa sina planer och träning ingår i det. Vilket är lysande för min del eftersom jag har en träningsdagbok att skriva.

Det känns bra att jag sa ja till det här. En vecka med de fyra och jag kommer att älska att komma tillbaka till mina vänner och till skolan också skulle jag tro. Det kan ju knappast vara värre? ;)

Kommer sakna er här hemma. Ha ett bra lov för det ska jag försöka att ha.. Men först väntas en släktmiddag och mina kusiner har lämnat mig ensam med de lite äldre.

PUSS (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback