- Its Time To Dance

Det är lördag den 14 oktober vilket innebär att ikväll ska vi ha skoj, ritkitg SKOJ!

Jag måste erkänna att jag kände mig väldigt ompysslad igår. Började med en lektion i friskvårdsmassage där Mona masserade mig. ner till frisören och skaffade en ny frisyr. Det blev kort och jag tror jag gillar det. En falafel, en nära-döden-upplevelse och en försening senare med Sofie kom vi upp till vår senska lektionen. Sen var det fredag. Jag älskar fredagar. En hel helg som man kan se framemot. Sofie hängde med mig hem och vi åt kanelbullar, snackae skit och såg på vänner. Sofie lämnade ystad för at ta en trip til malmö och jag och Mutti drog ner till stan. Massage på lugna lagunen och jag tror jag somnade. Lämnade min andra massage för dagen och då var det mammas tur. Bestämde träff med Steffi och stötte på Julia och Lovisa. Stephanie kom, gick en runda på staden innan jag skulle ner till stationen och trffa Erika! Mamma, jag och Erika vandrade runt på stan som en härlig trio och vi hittade något att ha på oss till morgondagen. Upp till öb och handla, in på rusta och sen ner till lokalen och fixa! Åkte hem igen, fixade med musik, gästlista och provade våra kläder. Stressa ner till stationen och lämna av Erika! Brände massa skivor och sen väntade sängen.

Ses ikväll, mina vänner :)


Kommentarer
Postat av: JULIANTE

RESSICA! jag längtar fruktansvärt mycket till ikväll, det ska bli en kväll att minnas (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback