- I've been dancing in the dark

Så vad har nu hänt på senaste.

En lördag som bestod ett besök hos puppisarna och ja de var lika söta som vanligt. På kvällen umgicks jag med Julia och Sandra! Såg film, åt godi och bara snackade skit! Lovely :)

I söndags kom Sara till mig, pratade en del och jag fick min öl! Sen blev det två avsnitt av Lost. AH! Jag bara älskar det. Söndagen avslutades sedan med en promenad med sandra!

Måndagen började hemskt. Religon utan någon Sofie funkar inte. Dagen blev i alla fall bara bättre. Roliga lekar på draman och en del trams. Sen var dte hem och plugga lite. För att sedan ta upp träningen igen! Puls-pass stod på schemat. Jag och Julia cyklade dit och snart kom även Steffi, Heidi och Thes dit! Som vanligt studsade Anneli runt som en galning och det var riktigt jobbigt. Men det är väl så det ska vara antar jag!

I dag är det Tisdag, fn-dag och MIN SYSTER 25- årsdag :D Grattis! Skolan har gått ganska snabbt och varit rolig faktiskt. Hoppade över en friskvårdsmassage för att åka ner till staden och göra lite ärende! Banken och present blev fixat.

Nu ska jag sätta mig och plugga lite innan systern kommer hit ikväll! Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback