Blandade känslor

Jag är väldigt förvirrad över om det här har varit en bra dag eller inte.

Idrott i morse som faktiskt var helt okej. Jag och sofie ("J&Pütz") fick t.o.m lite beröm av Gustav! Svenskan gav starka reaktioner hos många. Blev indelade i grupper och i vår klass krävs det ganska mycket för att bli nöjd. Men trots det kan jag väl inte klaga! Några personer som jag tycker om att arbeta med så man får väl glädjas åt det lilla. Tyvärr delade ju verkligen inte alla min glädje och ohja, jag förstår de. Klassråd och det blev samma prat som vanligt. Vi har så jävla mycket skitsnack i vår klass och mindre bra sammanhållning men det är bara tomma prat om att lösa det. Alla vill förbättra men inget gör något åt det.

Åkte ner till tandis. Förstår inte riktigt vad mina besök går ut på där längre. de "rengör" mina tänder med alla möjliga saker och ja man känner sig lite kunglig där man ligger och de putsar tänderna med flour men lite meninglöst? Fick även missa en lektion i människor i behov av stöd. Så där kommer man missa en del. I morgon kommer jag missa Psykosocialt arbete för jag ska shoppa i malmö och på fredag Matten för att jag ska klippa mig. Men självklart tycker jag att man ska priotera skolan först! (Jag hoppas ni förstod min sarkasm! )

Nu har jag planer på att slöa lite framför Prison Break. Ha de bra! Pusshej

Kommentarer
Postat av: JULIANTE

förresten, låg skallen kvar?

Postat av: SARA

Nääääää, du tjuvar väl inte med prison break?!?!:D:D

2006-10-12 @ 18:55:19
Postat av: Jessica

JULIA: ohja, skalen låg där och skräpade.. mer eller mindre i ordning!

SARA: Förlåt :O :O

2006-10-12 @ 19:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback