Days go by

I fredags kväll kom Niclas till mig: snackade lite strunt innan vi gick till Sara! Där hon och Julia hade börjast sitt förfestande till senastion. Inget alkohol flr mig så jag sällskapsdrack min mjölk. Mjölk har aldrig smackat bättre. Efter ett tag kom det fler och fler folk och dte blev väldigt trevligt faktiskt. Fick mig en del skratt. Sara försökte sälja killar till mig. Saras blinkning var faktiskt lite övertygande! ;) Senare skulle folket gå ner mot senastion, jag och Niclas begav oss då hem till mig. Såg film och avslutad kvällen med en lång promenad!

Lördagen var den dag vi alla väntat på? Prison break marathon stod på schemat och närmare kvällen kom folket och vi började. Härligt umgånge, räkor och lite grönaälsklingsgodisar på det så var kvällen perfekt! Blev väl runt 10 avsnitt för min och saras del.

Söndagen blev en fika på kaffestugan med Sofie och sen en tur till valparna. Valparna var lika söta som vanligt. Hem igen, lite mat, plugga och sen en väldigt kort promenad med Sandra! Sen var helgen slut och jag har även lyckats överleva en fullbokad måndag. 

I morgon är det redovisning, Bellabacken och en tur till malmö? Får väl se hur dagen blir helt enkelt. :)

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback