FAAASTER!

Lovet började och det firade jag och Julia med en drink hos mig! Vi snackade en massa skit som vanligt och hade kul. Fick våra små ryck men det är så det ska vara? 

På kvällen blev det en liten miniförfest hemma hos mig. Sandra, jag och Pauline skulle till Donna gina och bar a bar medan Julia fick åka hem för att hitta på något annat underhållande. (Men när hon blir 18.. DÅ JÄVLAR! ) PÅ Donna händer inte så mycket. Blev några drinkar, sjungande och träffade folk. Fick med oss ett gäng och begav oss till bar a bar! Blev en riktigt rolig kväll där största delen av kvällen bestod av dans. Bra stämning och roligt sällskap är allt behövs för en bra kväll. 

I dag kommer släkten hit lite senare för att fira systern min. När alla gästerna gått hem hämtar pappa och co mig. Hem till han för att sedan ta bilen via Tyskland till Polen i morgon. Jag hoppas att veckan blir bra. Mycket shopping och kanske en tur om Tyskland på tillbaka vägen för att inhandla lite alkohol så är jag nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback