Hallå Fredag

Igår var jag och Sandra väldigt tjejiga (?) av oss. Skålade med Fanta för att inviga en liten förändring på våra liv. Sen vandrade vi ner i höstmörkret och lånade två filmer av Jane. Såg Mean girls och märk att ingen av oss somnade. Nog mest en pik till mig egentligen men ändå. Vaknade tidigt. Sandra vandrade hem och jag gjorde mig klar. Cyklade iväg till skolan. Friskvårdsmassage stod på schema. Personer där var trötta och yra vilket gjorde mig på ett riktigt bra humör. Skrattade en hel del för att sedan få massage och massera. Underbaart! Gick till Matten... oh ja vi bara älskar skvaller. Blev en del skratt under den lektion och en hel del uppgifter gjorda. Har nog inte haft så kul och gjort så mycket på en matte lektion samtidigt på länge. Möte med Sofie.. vilket gjorde att man bara blev ännu gladare. Åt med henne och Malin. Sen slutade vi efter en kort och ovanligt rolig skoladag.

Sofie hade bakat kärlektsmums!! Så det blev dejt hos mig och slutade med att vi började så på Prison Break. Kunde inte hålla oss.. oops! I morgon blir det någon maraton dessutom. Får se hur det blir!

Puss


Kommentarer
Postat av: Sofie

maraton måste bli av, jag kan knappt bärga mig :O

2006-10-06 @ 17:03:28
Postat av: Sofie

Föresten, det finns många anledningar till varför skoldagen var så rolig :D En var att en viss person inte fans i vår närvaro :D

2006-10-06 @ 17:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback