Jag orkar inte

Är för trött på allt just nu! Orkar inte med något och inte tänka så mycket som jag behöver.

Det värsta är skolan. Skoltrött som fan och vi har mycket att göra. Kämpar med körkortsteorin, måste skriva ett arbete som skulle vara inne i fredags och ett annat arbete som ska in i morgon vars papper ligger i skåpet. Ska göra religionsläxan tills i morgon och plugga sidor i matte tills på tisdag. Vi ska springa fem km i slingan på onsdag och det ger mig bara ångest. Vet att jag inte kommer orka det och bara bli besviken och må dåligt över min dåliga kondition. Måste börja träna till träningsdagboken och jag vill läsa klart "I cirkelns mitt". Jag ska planera in massa saker som jag ska göra med Sofie. Jag måste fixa min 18-årsfest med Erika och börja bjuda de jag ska. Jag måste ordna alla de pengar som folk är skyldig mig och som jag är skyldig folk. Jag måste komma på varför jag mår som jag mår och må bättre igen. Jag vill göra något skoj och umgås med mina vänner för att muntar upp de flesta av dem. Jag borde ha tillsammans med min grupp planerat vår redovisning som vi ska redovisa i morgon och rättat till de fel som vi gjort? Måste planera en annan redovisning till onsdag och komma på vad man ska ha på sig när vi fotas på tisdag. Borde skriva en artikel till svenskan så jag har någon möjlighet att klara salskrivning, även den på tisdagen. Måste ringa till de synskadades riksförbund till projektarbetet och prata med Kajsa så vi kan besöka ett äldreboende. Måste fundera på vilken sorts leksak ett barn under ett år vill ha och jag måste städa på mitt rum. Jag vill lägga in bilderna från valparna på pixbox.. AAH! vet inte om jag jag har glömt något men tur är väl det i så fall. jag orkar inte tänka på mer och jag orkar inte göra något. Jag vill bara krypa ner under täcket och kola på Prison break.

Och just som när allt är tråkigt får jag ett sms av en med ett nummer jag inte känner igen eller har inlagt. Frågade om jag var ute i ystad i torsdags och jag kunde då bara komma på en som det kunde vara ifrån. Kan det vara 30-åringen? Det fick mig att skratta och sluta tänka så mycket i alla fall minst två minuter :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Du ska inte tänka så mycket... :) Ta en sak i taget, så löser det sig! Det fixar du!

2006-10-01 @ 23:58:34
Postat av: JULIANTE

Ressica, my love! Ta en dag i taget så löser det sig, det vet jag! Du är Ressica Ruhlin som klarar allt. Ring mig så leker vi någon dag när du itne har så mycket (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback