Malmö

Precis kommit hem från en tur til malmö med Sofie. Gjorde en intervju och sen vandrade vi runt i staden!

Hittade något att köpa också. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad. Men det var väl en tröja? Eller två? handlade jag en bh? Nej, mitt minne sviker mig igen men orkar inte bry mig. Får väl ta reda på det senare. fast sakerna ligger på mitt rum och det ser för jävligt ut så vill helst inte vara där inne. Hur illa är inte det? Men jag skojar inte när jag säger att där ligger saker över hela golvet och stolen är full med kläder. Måste städa och vill handla någon tavla till mitt rum så att jag kan få ordning på det.

En annan sak jag har att göra i dag är vaktis lilla "krya på dig" -present. Ska skriva ut ett kort på klassen och ta in i ramen. Nu får jag bara hoppas på att skrivaren inte klyddar till sig.

So little time, so much to do!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback