När man trodde att det inte kunde bli värre..

Självklart kan det bli det. Fått ett jävla virus på msn vilket gör mig riktigt arg! Det är något som kan knäcka mig, när tekniska saker inte fungerar som det ska i min närvaro. Min dator är mitt liv, (okej, det låter kanske lite väl överdramatiserat) men tänk alla bilder, musik och ja allt som finns på min dator som är viktigt. Det får, det kan inte försvinna. Alla minnen...

Sen är det inte allt heller. Datorn är inte det ända som håller på att krascha :/ Har hänt förut men då var jag mindre, och i efterhand kan jag nog säga att jag förnekade alltihop. Nu är jag äldre och mina syskon är även borta ur huset. Allt ansvar på mig där ja.. kul! Får väl kämpa med att försöka hindra det från att gå så långt. Ska bara orka ta tag i det också.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback