Och så försvann ännu en helg

Max 18 årsfest var helt okej :) Antingen var man nykter eller väldigt full. Jag tillhörde den första kategorin! Var hemma ganska tidigt i min saknade säng.

På lördag var det öppet hus hos Juhlins. Först kom Ebba och Julia, sen sandra! sen gick ebba och julia. Senare kom Sara och en stund efter det Johan och Sofia. Sara gick och sandra gick! Sandra kom tillbaka och Johan och Sofia gick. Niclas kom och vi körde och handlade godis! Åt kycklingtallrik och det var lika gått som vanligt. Började åska och fyfan säger jag bara! Blev uppskrämd riktigt ordentligt. Det anklagar jag mest Niclas för! Såg på da vinci koden och sanckade lite. Följde Sandra hem och sen gick jag och Niclas en runda och diskuterade livet! Häärligt :)

I dag var vi ute hos puppisarna!! :D Man kan bara vara glad när man leker med de små oskyldiga liven. de är för söta för sitt eget bästa och man vill bara äta upp de! Bilderna kommer ut snarast.

Nu borde jag plugga. Men får väl se hur jag gör! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback