Onsdag

Dans på idrotten. Jenka, Trojka och sånt. Riktigt skoj och faktiskt en av de jobbigaste idrottslektionerna vi haft!

Hade utvecklingssamtal också i dag. Fick inte reda på hur jag låg eller något ämne. Jag och min mentor satt mest och snackade skit om skolan, klassen och framtiden. Hon tycker jag ska bli dramalärare.. njaa!

Snart ska jag iväg och träna kickboxning med Sandra! Heidi skulle klippa sig så jag fick göra ett partnerbyte! Då får Sandra äntligen ta ut sin ilska.. hårt att vara offret men vafan, det kan jag leva med!

I morgon ska vi se bio med skolan. " Säg att du älskar mig". Ska se den i Tomelille, närvaro obligatorisk och får betala 25 kr för det. Senare ska jag och Sofie till körskolan. Göra vägmärketsprovet, så måste öva lite på det nu!

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback