Säg att du älskar mig

Bio med skolan i dag och vi fick se "säg att du älskar mig" Handlade om en tjej som blev våldtagen. Fyfan, vad irreterad jag blev. Kan de inte bara skära kuken av de jävla idioterna. En annan sak som jag störde mig på var att våldtäktsmännens advokat pikade lite tjejens kläder. Så bara för att man har kort kjol och string så är det helt okej att knulla henne. För i de kläderna vill hon det själv, fast hon skriker och säger nej. Vet faktiskt inte om filmen var baserad på en sann historia eller inte, men med lite bättre skådespelare hade den nog blivit ännu bättre.

Efter filmen gick jag och Sofie efter en del pluggande till körskolan. En timme senare var vägmärkena avklarade. Tack och lov för det. Nu när vi ska ut och bila ska jag läsa igenom hela boken för att kunna största delarna av den. Vecka 45 börjar min körning och mina dataprov på riktigt. Målet blir att försöka klara körkortet i år och helst av allt innan min syster. Får se hur det går helt enkelt!

Ikväll ska jag och Sandra kanske ut. Är sugen på det eftersom jag kommer tillbringa hela lovet borta. Aja, får väl ringa Sandra senare och se hur vi gör!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback