Vecka 44

Lovet närmar sig och min resa därför också.

Nu undrar jag förståss lite vad jag har gett mig in på. Visst, jag har tjatat hur länge som helst på att komma bort men nu börjar jag tveka lite! På lördag åker jag till pappa och sen åker vi ner till Europa. Var? Ja, det återstår att se. Antingen tåg till Rom, bila ner till polen eller Paris eller Amstedam. Det låter jävligt skoj och frestande. Men en hel vecka med den familjen? Sarah och Lottie som jag absolut inte har något direkt gemensamt med. Pappa och Christell som bråkar och kan vara så fruktansvärt jobbiga. En gång i tiden var jag förståss vann vid det men längesedan jag umgicks med någon av de samtidigt i mer än några timmar. Hur fan ska jag klara av en hel vecka? Aja, det kommer säkert bli skoj får jag hoppas. De som betalar hela resan och antaligen eller förhoppningsvis det mesta av det jag köper också! Lördagen därpå då vi antaligen kommer hem bar det raka vägen hem, göra sig iordning och iväg till tomelilla till Linda. Där ska det festas till med Lotta, Linda, Ewelina och säkert fler! HalloweenTingvalla! Fyfan va vi ska ha skoj ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback