Fredag

Skulle egentligen börja med matte 09:45 men då de restrerande av klassen ändå bara ska göra en diagnos (som jag gjorde i tisdag) tyckte jag att jag förkändade en extra låång sovmorgon. Men jag ska faktiskt inte vara mindre duktig för det! Ska snart sätta mig och göra de arbeten som ska vara klarar till nästa vecka.

Helgen är ganska fullspäckad och dubbelbokad. Ikväll kommer jag nog ha lite kvalitetstid med Sara och Sandra. I morgon ska jag fika med Erika och planera! På kvällen ska jag se film hos Thes eller fira Cecilia som fyller 18 på söndagen. På söndag skulle jag egentligen fika med Sofie på kaffestugan, men nu visade det sig att vi även skulle ha släktträff då för mina två kusiner. Svåra val men jag får väl helt enkelt vänta och se hur helgen slutar.

Puss mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback