God kväll

Isch, isch. Nu blir det uppesittar kväll med att göra läxa. Om jag börjar snart kan jag vara klar i tid och slipper somna över boken. Ska egentligen inte vara klart förrän på fredag men eftersom vi ska ut i morgon måste jag få det överstökat!

Måste börja skriva träningsdagbok också. Hade underlättat att skriva den om man tränat faktiskt. Logiskt, jag vet! Blir väl friskis eller något liknande. Vi ska dessutom springa slingan om en vecka. 5 km om jag ska få mer än G i idrott. Och mer än G måste jag ha för att komma in på högskolan. Hatar den här pressen, är inte bra att ta den. Jag kämpar inte och gör så lite jag kan. Det är min livstil och det funkar faktiskt med lite ångest då och då. Har en artikel till svenskan som jag egentligen också ska göra!

Många ska, borde och vill i livet just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback