God morgon

Gårdagen började med att jag, Sandra, Sara, Steffi och Julia cyklade ner till kinaresturangen. Mycket folk vilket gjorde att det tog sin tid. Men vem hade bråttom? Betällde en xider bara för att jag var 18. Men fick jag visa mitt jävla id? Nej. Liten besvikelse faktiskt, jag som sett framemot att stolt visa min ålder. Vi åt vår goda mat men värst var Julia och Sara som på slutet nästan bokstavligt talat slickade faten. Väldigt sött faktiskt! Vidare till mackadonkan där folket ville ha glass. Mätt som jag var stod jag över! Jag ville ut och fira min 18 årsdag men Sandra den enda som var 18 orkade inte. Så vi åkte hem till Julia. Här lämnade Sara oss för att dra vidare till andra tillställningar! Kollade på idol, snackade lite skit och sen körde vi hem. Någon gång på vägen fann Sandra sitt öde och gjorde min dag. Åkte hem till henne, tog en öl, gjorde oss klara och senare kom Jens och niclas och hämtade oss. Fick Pommac som Jens smällde (CHEERS MATE). Ner till Donna gina. Kände igen mig och Sandra. Grattis igen.. TACK! Drack lite och sen vidare till bar a bar! Egentligen 20 års, men jag fyllde ju faktiskt år. Dansade lite innan vi begav oss till saltsjöbaden där vi gungade och kastade öl. Minst sagt, roande. Sen bar det av hemåt då jag äntligen var redo för att sova.

Tack mina vänner. Ni är bäst och jag älskar er!


15/9



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback