"Haven't you people ever heard of closing the goddamn door?!"

Mamma har fått för sig att vi ska ha larm i huset. Jovisst tänkte jag. Inget som berör mig så mycket egentligen. Men ack, så fel jag hade. En del saker att komma ihåg och dessutom varje gång någon passerar dörren så plingar det som om när någon går in i en affär. Med tanke på att min mamma är dagbarnvårdare som alltid är ute på eftermiddagarna springer barnen ut och in. För att gå på toa eller hämta saker. Det plingande förstör hela min lugna eftermiddag då jag inte riktigt vet om det är som någon går in eller plingar på dörren. Så varje gång får jag skruva ner min musik och lyssna. Är inte livet bara för komplicerat ibland? :)


Panic! At the disco (L)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, tur du förvarnat mig om larmet! vad chockad jag hade blivit!

2006-09-13 @ 10:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback