Jahaja

Det blev en borglig regering. Ganska väntat men inte till min glädje.

Trots min olidiga norgon där jag ännu en gång visade tecken på min klumpighet åkte jag till skolan för att ha 45 minuters religon och sedan gå till tandisen. Det beslutet ångrade jag senare kan jag säga. Borde ha tagit sovmorgon istället. Vår lärare är den segaste som finns och för konservativ för min smak. Att räcka upp handen i en diskussion försvann på 90-talet, gullet. Hade diskussioner om våld. Kvinnan har rätt att slå mannen om han slår först. Männen har inte rätt att slå kvinnan även om hon har slagit han. Möjligen inte rättvist men så tycker jag det är iaf! Mannen är fysiskt starkare och kvinnorna är redan diskriminerade i samhället som det är.

Nu ska jag tillbaka till lilla Berghusa. Lotta och Linda har kommit hem från Kroatien. Ska bli kul att träffa de små liven igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback