Nu börjar den stora nedräkning

FEM  dagar kvar! Ja, jag är en av de människor som tar det med att fylla 18 stort. Bli en fri individ, kunna gå ut om torsdagar och lagligt  sätta mig och ta en öl någonstans ;)

Gårdagen tillbringade jag med Sandra och Sara! Såg Gladiator.. JAA! :D (L) Älskar den filmen! Hade väldiga diskussioner också om politik och invandring. Inga rasister här inte! Sandra lämnade oss runt ett och sara sov här. Runt halv 3 skickar Niclas sms till sara och ringer sedan mig och frågar om vi vill med och gå en runda. Efter vår lilla powernap blev vi ganska pigga igen. Snacka skit i mitt kök innan Niclas körde hem. Det blev ännu ett försök att se en film innan vi somnade till den.

Jag är lite stolt över mig själv i dag! Tvingade med mig Julia ner till slingan och gick fem km :) En bra början på vår blivande träning!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback