På senaste

Fredagen blev en väldigt lugn kväll med Sandra. kycklingtallrik och VI somnade tidigt. Märk ordet vi då det för en gång skull inte bara var jag som somnade till filmen!

På lördagen vaknade jag runt halv 8!! Kollade på några avsnitt av Oc och gjorde sedan mig snabbt klar för att åka ner til stan. Jag tog mig vatten över huvudet och bestämde mig för att inviga mina ankelboots. Jag och klackar är ingen bra kombination egentligen men efter att bara snubblat till några gånger överlevde jag det också. Bussen ner till staden med Sandra, träffade Niclas. Jag köpte halsduk och Sandra jacka! Så nu hade vi uppskattat lite höst och kyla så vi kan använda våra fynd. Erika kom och Niclas gick. Fikade på koppen och började planera vårt lilla evangemang. Gick runt i affärer.. jag hittade en röd kappa som jag älskade men det fanns sjävklart inte i min storlek. Erika hittade en jacka som var lite i för hög prisklass. TYPISKT!

Efter lite om och men slutade med att jag, Sandra, Niclas och jens åkte mot Micke för att festa! En härlig kväll om jag får säga det som innebar det mesta. Ät aldrig bananer hos Micke säger jag bara. Man vet aldrig var de har varit. Elin piercade navelen och Balo bröstvårtan. Drack blå fiskar som Sandra hade blandat. Duktig kicka, fast den var lite stark kanske. Dansade en massa, upp på stolar och bord och brände oss på lampa i taket. Jävlar vad ont det gjorde! Så där gjorde vi en Sara och fick vara i vasken ett tag. Åkte hem ganska tidigt.. det var inte direkt nyktert och jag somnade i bilen. Kommer hem och ringer en Julia som inte svarar. Hon ringer upp mig hem lite senare. Pratade lite med henne innan jag bestämde mig för att sova.

Även i dag (Söndag) vaknade jag tidigt. 20 över 7. Så mer OC på det.. och sen iväg på släktträff och fira Max och My!

Kom hem ganska nyligen och ikväll ska vi fira Thes lite såhär i efterskott! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback