Stolt

Hemma från malmö nu igen.

Dagen har gått riktigt snabbt faktiskt. Jag var riktigt nervös när jag steg på tåget! Linda satt där, snart kom Lotta och sist Anneli :) Lotta och jag var nervvrak båda två! Kom in till malmö och gick upp mot triangeln. Kolla i affärer lite och sen var det dags! Jag trodde seriöst jag skulle börja gråta så illa var det. Fick panik och Lotta var inte sämre. Först ut.. Lotta! Jag vimlade runt i affären, andades snabbt och hjärtat höll på att hoppa ur bröstet på mig. Tillsist var Lotta kvar och så var det min tur. Linda och Lotta hängde med in.. Annelie avstod :P Killen som gjorde det var fan snygg dessutom, fast det var nålen man oroade sig till största delen över faktiskt. Skulle skriva en namnteckning också som man skakade fram. Tvättade, prickade ut och sen fick jag lägga mig ner. PANIK! Lotta fick hålla mig i ena handen och den andra la jag över ögonen samtidigt som jag blundade. Tog tången.. lite halvont! "jamen detta gör inte så ont." "Eeeh, näähe okej. Nej det gör det inte." sen kom nålen.. smärta. En stunds väntan och sen kom smycket.. samma smärta igen! Men hey, jag överlevde! Trots att jag var riktigt nära ett sammanbrott. Just nu känns det bra! Var öm innan men det har till största delen lagt sig. Ikväll får jag ta av kompressen så då kan jag avgöra om det är fint eller inte.

Blir ingen idrott för mig i morgon i alla fall. Slag på bröstet och personen är DÖD!


Kommentarer
Postat av: Sara

AHAHHAHA fan va kuuul!!! :D

2006-09-26 @ 20:05:29
Postat av: JULIANTE

HEEEEEEEEET JESSICA! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback