Surprise

Jag blev lurad, Thes blev lurad.. ja helt enkelt. Vi blev lurade!

Julia kommer hem till mig och woops så kastade hon en halsduk och mössa runt mitt huvud så synen försvann. NOOO! Julia drog med mig ut och det tog bara några få snurrningar innan jag var helt lost. vandrade runt och pratade om helgen när Julia säger till mig att vara tyst. Hör Thes och några andra röster! "THHEEESSS"  "JESSICA, ser du heller ingetting?" Steffi var också med där. Så där gick vi! Julia och Steffi måste ha sätt lustiga ut där de gick runt med två blinda idioter som de tvingade att krama träd. Hade lite koll trotsallt var vi var ibland, men mest kändes det som vi virrade runt i gräset. Tillsist kände vi hur vi gick igenom häcken på saras baksida och vandrade in i uterummet. Jag och Thes blev av med ögonblindarna och där stod de fyra fixarna också framför oss. Uterummet var mysigare än mysigast. Dukat för oss sex och massa ljus! Mysfaktor hög! Åt tårtor som var imponerande goda. Natti och Sara var duktiga där ja!

Thes började öppna sina presenter. Malibu, ananas-apelsin juice, STORT grogg glas och plastspåsar så han kan spy i sen när hon har druckit upp den ;) Efter det var det min tur och den hade till och med rim.

" Nu är det dags att njuta,
skillnaden är att den här inte kan skjuta"

För mig och antaligen för de flesta andra kan det bara betyda en sak.. och ja, jag är nu stolt ägare till min röda dildo "långfingret" !

Tack för ni förgyllde min söndagskväll, mina vänner :D <3

Kommentarer
Postat av: JULIANTE

det var en väldigt rolig syn att se dig när vivar ute och gick OCH att se din min när du öppnade presenten. GOSH love (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback