Svammel

Under en lektion kollade vi på en film om förlossning. En väldigt nannig Jessiva slumrade halvt till och har man kollat på så mycket OC som jag har de senaste dagarna blev det här illa. I det halvt vakna/ sovande tillstånd var det ingen mindre än Ryan som låg och krystade ut ungen. Första tanken när jag vaknar är att killar inte kan föda barn? Klyftig.. nu slutar vi med Oc tittande för mig och börjar motionera så att jag inte är så trött alltid.

och sen lite skryt..

Fick Mvg - på frågan om abort och fosterdiagnostik. Var tvungen att vara lite stolt då jag känner att allt annat med skolan har gått mindre bra den senast tiden. Inte ansträngt mig alls och samtidigt vet jag att jag måste ha bra betyg för att komma vidare på min utbildning. Hatar att känna den pressen. Somliga kanske tycker att den gör så att man anstränger sig och kämpar mer. Inte jag! Gör precis lika mycket som annars bara det att det ger mig mer ångest när något går dåligt. Som provet i friskvårdmassage. Ute på torsdagen och prov på fredag morgon. Jo, jag mådde bra men hade jag övat? Självklart inte. Nu ska jag skärpa mig. Ni som känner mig vet att det bara är tomma ord, som mycket annat jag lovar mig själv men jag ska försöka iaf. Någon gång kanske jag drar mig i kragen!

Nej, nu börjar snart första steget mot körkortet. Wish me good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback