Tillbaka till rutinerna.

Ja, skolan har börjat ganska väl nu. Mycket att tänka på med projektarbetet och allt!

För att återgå till de positiva sakerna som inte är alltför många så fyller jag snart 18 :D Om exakt en vecka om man ska vara exakt.. utgång på torsdag och efter tolv får man se var man går in nånstans! Dagen efter kommer nog inte vara lika härlig då jag börjar med ett prov kvart 08:15. Jomen visst, lycka till! Aja, man lever bara en gång så vafan.

I helgen så kommer det bara bli att ta det lugnt.. I kväll blir det film med Thes och co. Förhoppningsvis Flight 93! I morgon åker mamma i väg på 50 årsfest så jag, Sandra och sara tar över huset. En riktigt mysig tjejkväll väntas!

Kommer vara med i tidningen i morgon också.. Om jag ser för jävlig ut skyller jag på camilla som övertalade mig att vara med! Diskuterade politik, vilket är förvisso ganska intressant men så insatt i det är jag inte men vafan. Som vi brukar säga "Skit i det" ;D 

Nu ska jag snart gå och läsa lite? "I cirkelens mitt "med Dan Brown är så läsvärd. Likaså hans andra böcker!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback