Det är så lätt att haka på, det är sån lockande mystik.

Det firades att det var 50 dagar kvar på starshine igår och min ekonomi hade sagt till mig att inte gå dit. Det var då suget och Lotta dök upp. Så plötsligt var hon här, vi gjorde oss i ordning och åkte ner till förfest hos Max. Eftersom vi inte hade förköp tog vi det som det kom. Var det mycket folk på starshine gick vi in, annars inte! Hos Max var en väldig blandning av folk. Men det var kul, speciellt när Terese, Kim och Emelie kom dit. Bfare är en klass för sig själv. Har altid varit, kommer alltid att vara det! Åkte ner till stan och satte oss på ett ganska folktomt Donna Gina. Snackade skit och fick höra att det inte var mycket folk på Starshine. Vandrade förbi för att inse att ryktena va sanna. Terese och Kim åt korv innan vi blev körda till sjukhuset där Terese mamma hämtade henne, Kim, mig och Lotta. Jag och Lotta blev avsläppta vid hästgatorna och gick sedan den sista biten hem till mig. Båda två nöjda med kvällen och ännu mer nöjda över att vi inte slösade en krona!!






Kommentarer
Postat av: JWO

och en jessica ringde mig vid tolv igår. Jag stog och snokade i mitt fönster över på gatan.. deprimerande? Kollade faktiskt efter dig. HAH LÖVE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback